page_head_bg

News

A matina di u 28 d'ottobre, a cerimonia di apertura di "Henan DR & Voyage High-Tech Products Exhibition Hall" hè stata tenuta à u nonu pianu di Henan Construction Mansion.Hu Chenghai, Segretariu Generale di Henan Construction Industry Association, Ning Guangxian, Vice Segretariu Generale di Henan Construction Industry Association, Huang Daoyuan, Presidente di Henan DR, Zhu Jianming, Direttore Generale di Henan DR, Cheng Cunpan, Vicepresidente di Henan DR è Presidente di Voyage Co., Ltd., Niu Xiaochang, Vicepresidente di Henan DR, Wang Qingwei, Vicepresidente di Henan DR, capi pertinenti di Henan Construction Industry Association, capi di diverse unità di Henan DR è rapprisentanti di i partenarii anu assistitu à a ceremonia. , chì era presidutu da u Chief Engineer di Henan DR Su Qunshan.

À a cirimonia, Cheng Cunpan, Vice-Presidente di Henan DR è Chairman di Voyage Co., Ltd., hà introduttu a situazione di basa Voyage è ancu l'intenzione originale è a direzzione di u sviluppu di a sala di mostra.Voyage intende aghjurnà Henan DR da una impresa di custruzzione tradiziunale in una impresa di custruzzione intelligente muderna è high-tech, è aiutà à migliurà l'innuvazione tecnologica è l'imaghjini di a marca di Henan DR per prumove i materiali di custruzzione avanzati è l'arnesi di custruzzione è e macchine basate nantu à i servizii high-tech.Cum'è una finestra di opportunità per Henan DR per rinfurzà l'innuvazione tecnologica è u sviluppu, è prumove e tecnulugia novi è novi equipaghji, u "Henan DR & Voyage High-Tech Products Exhibition Hall" integrarà a nova Henan DR, tecnulugia domestica è internaziunale, materiali, tecnica. è l'attrezzatura è selettivamenti mostranu è prumove in successione per prumove a mistura di tecnulugia avanzata trà l'imprese, in l'industria, è in casa è à l'esteru.

nutizie (1)

U presidente Huang Daoyuan, u presidente Cheng Cunpan di Voyage Co., Ltd è u staffu di Voyage Co., Ltd hà pigliatu una foto di gruppu

nutizie (3)

Cheng Cunpan, Chairman of Voyage, Presentava a Situazione di u Viaghju è a Sala di Esposizione

Huang Daoyuan, presidente di Henan DR, hà introduttu brevemente a situazione di a sala di mostra Voyage à a ceremonia.U presidente Huang hà dettu chì, cum'è sala di mostra aperta, copre i prudutti d'alta tecnulugia di Henan DR è arnesi avanzati, machini, equipaghji, strumenti, materiale di novu tipu, è tecnulugia di supportu, artighjanali è altri prudutti da casa è straneru.U presidente Huang hà ancu espresu una sincera gratitudine à l'Associazione di l'Industria di a Costruzione di Henan per u sustegnu è l'aiutu per a sala di mostra Voyage.In u caldu applausi, u presidente Huang hà annunziatu l'apertura ufficiale di a "Sala di mostra di i prudutti di alta tecnulugia Henan DR & Voyage"!

nutizie (4)

U presidente Huang Daoyuan faceva un discorsu

nutizie (5)

Hu Chenghai, Segretariu Generale di l'Associazione di l'Industria di a Custruzzione di Henan, hà manifestatu a so Speranza è Esigenza per a Gestione di a Sala di Esposizione.

       U Sicritariu Generale Hu Chenghai hà spressu a so felicità calda è u forte sustegnu à l'apertura di a sala di mostra in a ceremonia, è hà ancu presentatu esigenze per u funziunamentu futuru di a sala di mostra.Sperava chì a sala d'esibizioni rinfurzà a gestione, attente à a publicità, piglià u sforzu in i cumenti di i prudutti, è mantenenu.Dunque, a nova tecnulugia, i novi prudutti, a nova tecnica è l'equipaggiu novu in a sala di mostra ponu ghjucà u so rolu.

       Dopu à a ceremonia di apertura, i capi è invitati prisenti anu visitatu a sala di mostra.Sottu guida tecnicu, arnesi è strumenti chì rapprisentanu novi artighjanali è tecnulugia novi attiravanu assai attenzione.I participanti anu pruvatu à uperà sti arnesi è machini è assai affirmatu l'ergonomia è u rendiment di elli.Anu ancu righjuntu una intenzione di compra per una parte di i prudutti.U Sicritariu Generale Hu Chenghai è u presidente Huang Daoyuan hà dettu chì duvemu migliurà i nostri pinsamenti in i strumenti di utilità, esse disposti à invistisce, è aduprà sti strumenti chjuchi per risolve diverse questioni incontrate in u nostru prucessu di gestione in situ.

nutizie (6)

U presidente di a cumpagnia di u gruppu Huang Daoyuan mostra novi metudi di funziunamentu di l'utillita

nutizie-(7)

U presidente di a cumpagnia di u gruppu Huang Daoyuan mostra novi metudi di funziunamentu di l'utillita

Dopu à a mostra, a Construction Engineering Co., Ltd. è l'Ottu Branch hà fattu un appuntamentu per urganizà u persunale tecnicu pertinente per visità a sala di mostra u ghjornu dopu.Unità cum'è Henan DR Steel Structure Co. Ltd., è u vintesimu Dipartimentu di Gestione di Prughjetti anu ancu appuntamentu per visità a sala.

Pigliendu l'esposizione cum'è u mediu, Henan DR è Voyage Co., Ltd. hà da presentà i prudutti di tecnulugia avanzata internaziunale per prumove u prugressu tecnologicu di l'industria, è à u stessu tempu, sò ancu impegnati à prumove i prudutti di custruzzione domestica cù vantaghji tecnologichi, capacità. vantaghji, è vantaghji di prezzu in i mercati d'oltremare, è aiutanu più "Costruzione da China" andate fora è internaziunale.

nutizie (8)

A guida tecnica di Voyage Exhibition Hall era Introducing Products for the Leaders

nutizie-1

A Guida Tecnica di a Sala di Esposizioni di u Viaghju dimustrava Novi Strumenti è Macchine per i Leaders

nutizie-2

U Sicritariu Generale Hu Chenghai, u presidente Huang Daoyuan è u presidente Cheng Cunpan di Voyage Co., Ltd anu pigliatu una foto di gruppu in a Sala di Esposizione.


Tempu di Postu: Nov-02-2021