page_head_bg

News

U 20 di ghjugnu, Voyage Co., Ltd. è Northwest Branch anu realizatu inseme un'attività di prova di pavimentazione di membrana impermeabile in calore intelligente in Weihui Production Base Investment Project, per prumove l'alta tecnulugia è migliurà l'efficienza di a produzzione.

Cum'è u "prutagunista" di stu prucessu, u paver di membrana impermeabile hot-melt intelligente hà parechje funzioni di cuntrollu, camminata automatica, correzione di trajectoria, riscaldamentu di membrana è di terra, è compactation è pavimentazione.A vitezza di custruzzione di a membrana impermeabile hè 5 m/s.Pigliò menu di trè minuti per un rotulu di 10 metri di materiale da esse carricatu nantu à a pavimentazione per finisce a pavimentazione in situ.

In cunfrontu cù a custruzzione manuale cunvinziunali, u pavimentatore di membrana impermeabile hot-melt intelligente ùn hè micca solu veloce, ma ancu a piena aderenza di a membrana di pavimentazione pò ghjunghje à 98%.Tuttavia, u tassu di aderenza cumpleta di a custruzzione manuale cunvinziunali pò ghjunghje solu à 80% ancu sottu à a cundizione chì i travagliadori sò assai abili è cun attitudine di travagliu seriu.L'intelligente pavimentatore a membrana impermeabilizzante termofusibile hà una qualità di custruzzione stabile è un rendimentu eccezziunale.

In questa attività di prova, l'intelligente pavimentatore di membrana impermeabilizante hot-melt hà ancu vintu l'elogi unanimi da u pruprietariu è u staffu di u prughjettu per a so efficienza è a qualità di custruzzione eccellente.Yuan Pengfei, u Project Manager di Weihui Production Base Investment Project hà dettu: "A velocità è a qualità sò assai megliu cà a custruzzione manuale".

Attualmente, l'attività di prova di l'arnesi è l'apparecchi avanzati di Voyage Co., Ltd.Cum'è una "Finestra", Voyage Co., Ltd. persisterà à furnisce un supportu per Henan DR per accelerà l'innuvazione tecnica è rinfurzà l'imaghjini di a marca attraversu a prumuzione coerente di e tecnulugia novi, novi materiali, novi prucessi è novi equipaghji.Inoltre, queste attività di prumuzione cuntribuiscenu à l'integrazione di tecnulugia avanzata naziunale è straniera trà l'imprese è l'industrii.

Pavimentatrice à Membrane Imperméable à Hot Melt Intelligente

Pavimentatrice à Membrane Imperméable à Hot Melt Intelligente

Esecuzione di prova nantu à u situ

Esecuzione di prova nantu à u situ

Comparazione di Effettu di Pavimentazione trà Pavimentatore di Membrana Impermeabile Hot-Melt Intelligente è Operazione Manuale

Comparazione di Effettu di Pavimentazione trà Pavimentatore di Membrana Impermeabile Hot-Melt Intelligente è Operazione Manuale

Foto di gruppu

Foto di gruppu


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022