page_head_bg

News

L'8 di ghjugnu, a cerimonia di taglio di nastri per a firma di u cuntrattu di novi prudutti trà Voyage Co., Ltd. è Henan DR Steel Structure Co., Ltd. hè stata tenuta in a sala multifunzione à u primu pianu di Henan DR Industrial Park.U so scopu hè di implementà u principiu corporativu di "Furnisce un supportu per Henan DR per accelerà l'innuvazione tecnica è rinfurzà l'imaghjini di a marca attraversu a prumuzione di materiali di custruzzione avanzati è apparecchi di custruzzione basati nantu à servizii d'alta tecnulugia".Nie Yonghong, Direttore Generale di Voyage Co., Ltd. è Zhang Yongqing, Direttore Generale di Henan DR Steel Structure, firmavanu u cuntrattu in nome di e duie Parti.Wang Qingwei, Vicepresidente di Henan DR è Presidente di Henan DR Steel Structure, Cheng Cunpan, Vicepresidente di Henan DR è Presidente di Voyage Co., Ltd., Su Qunshan, Chief Engineer di Henan DR è Segretariu Generale di l'Associazione Scienza è Tecnulugia , Ma Hongyan, Diputatu General Manager di Tianjin Yixin Pipe Equipment Co., Ltd. è altri dirigenti anu assistitu è ​​assistitu à a firma di u cuntrattu è a ceremonia di taglio di nastri.A cerimonia hè stata presiduta da Xie Chen, Direttore di Operazioni di Voyage Co., Ltd.

À sta cerimonia di firma, Voyage Co., Ltd. hà vindutu vari tipi di grinding machines, brushless charging multi-functional cutting and grinding machines, full-position intelligent welding tractors and other equipment to Henan DR Steel Structure.Sti dispusitivi sò sèmplice à upirari, faciuli à aduprà, è cun efficienza è sicurità più altu ch'è i strumenti tradiziunali.

À a ceremonia, Cheng Cunpan, Vicepresidente di Henan DR è Presidente di Voyage Co., Ltd. hà datu una breve introduzione à u sviluppu di Voyage Co., Ltd., enfatizendu l'impurtanza di sviluppà è innuvà.Dapoi u so stabilimentu, Voyage Co., Ltd hè stata arricchisce continuamente i so canali d'acquistione è cummerciu, attivamente prumuzione di i prudutti high-tech, è introducendu strumenti avanzati naziunali è stranieri, equipaghji, strumenti, novi materiali è tecnulugii è prucessi di sustegnu cunnessi.U Signore Cheng hà elogiatu Henan DR Steel Structure per "osà esse u primu" è dà un bon esempiu per tutte e nostre filiali.Hà dumandatu ancu chì i feedbacki pusitivi è i suggerimenti per a migliione devenu esse furniti dopu l'usu di diversi tipi di strumenti è strumenti.

Wang Qingwei, Vicepresidente di Henan DR è Presidente di Henan DR Steel Structure, hà dettu chì Henan DR Steel Structure deve diventà u primu mercatu per l'usu di arnesi è equipaghji avanzati, pratica seriamente è dà un ghjocu cumpletu à a prestazione di novi equipaghji è arnesi. , migliurà l'efficienza di a produzzione, è assiste Henan DR per aumentà a capacità di produzzione.Hè necessariu d'amparà u principiu di travagliu di l'arnesi è l'equipaggiu avanzati, è intruduce constantemente arnesi è equipaghji adattati per l'industria di a struttura siderurgica.À u listessu tempu, una visione luminosa hè presentata per una cooperazione più approfondita trà e duie cumpagnie.

Su Qunshan, Chief Engineer di Henan DR è Sicritariu Generale di l'Associazione Scienza è Tecnulugia, hà fattu un discorsu.U sgiò Su una volta hà publicatu a natura, a missione, u scopu è u significatu di l'Associazione Scienza è Tecnulugia.Hà affirmatu u travagliu d'innuvazione scientifica è tecnologica di Henan DR Steel Structure, elogiatu a cooperazione profonda trà e duie cumpagnie è spressu a so satisfaczione chì Henan DR Steel Structure hà attivamente implementatu i requisiti di u presidente di Henan DR.

Dopu à a cirimonia, u persunale principale di a gestione è i membri di a squadra di e duie cumpagnie si sò andati à a fabbrica per fà una dimostrazione di saldatura è visità u parcu.U tecnicu di Voyage Co., Ltd hà dimustratu u trattore di saldatura intelligente di pusizioni pienu.I saldatori prufessiunali di Henan DR Steel Structure anu valutatu i prudutti saldati dimustrati è assai apprezzati l'apparenza di a saldatura.I visitori sò stati dimustrati u super altu rendiment di l'arnesi è l'equipaggiu di Voyage Co., Ltd.

Cum'è a filiale di Henan DR, l'intenzione originale è a visione di Voyage Co., Ltd. hè allargata a visione tecnica, sustene a prumuzione di e quattru tecnulugia novi, è introducendu tecnulugia avanzata in casa è in l'esteru in a custruzzione di u prugettu.U successu firmatu di u cuntrattu di e duie cumpagnie hà dimustratu cumplettamente chì Voyage Co., Ltd. andava in più in più in a strada di espansione a prumuzione di u produttu è di accelerazione di l'innuvazione tecnologica.In u futuru, Voyage Co., Ltd aderisce à u cuncettu di sviluppu di introduzzione di novi prudutti è di novi arnesi, cuntinuà à prumove l'innuvazione tecnologica di l'impresa, è facenu novi cuntributi à u prugressu tecnologicu di Henan DR.

01 A Scena di a Firma di u Cuntrattu è a Cerimonia di Cutting Ribbon

A Scena di a Firma di u Cuntrattu è a Cerimonia di Tagliu di Nastri

02 Firmà un accordu da dui parti

Firmà un accordu da dui parti

03 Cheng Cunpan, Vicepresidente di Henan DR è presidente di Voyage Co., Ltd. Stava pronunciando un discorsu

Cheng Cunpan, Vicepresidente di Henan DR è Presidente di Voyage Co., Ltd. Stava pronunciando un discorsu

04 Wang Qingwei, Vicepresidente di Henan DR è Presidente di Henan DR Steel Structure Co., Ltd. Stava pronunciando un discorsu

Wang Qingwei, Vicepresidente di Henan DR è Presidente di Henan DR Steel Structure Co., Ltd.

05 Foto di gruppu

Foto di gruppu

06 Dimustrazione di Saldatura di Novi Equipaghji

Dimostrazione di saldatura di novu equipamentu


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022